Την Τρίτη 31/10 /23 επισκεφθήκαμε το κέντρο Noesis στη Θεσ/νίκη. Παρακολουθήσαμε την Παράσταση "Δεινόσαυροι 3D" όλοι οι μαθητές και μαθήτριες και οι μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄, παρακολούθησαν το "ECO ZOO" ενώ οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄, Στ΄, τάξεων το Μουσείο Τεχνολογίας/ Τεχνοπάρκο και μπήκαν στον Προσομοιωτή για μια " βόλτα πάνω στο Σινικό Τείχος"




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.